Společnost Pohotovosť se zabývá více jak 15 let poskytováním půjček. Na Slovensku, kde má přes 70 poboček, její služby ročně využívají desetitisíce zákazníků z řad občanů i podnikatelů.
Z jakých důvodů posíláte korespondenci?
Protože lidem půjčujeme peníze, často narážíme na klienty, kteří mají problém s platební morálkou. A jedním nezbytných kroků v rámci procesu vymáhání pohledávek je i posílání upomínek či předžalobních výzev papírovou poštou. Dopisy ale neposíláme pouze neplatičům, využíváme je i k oslovení nových zákazníků, pomocí hromadné korespondence nebo v běžném provozu naši společnosti, například při fakturaci.
Jak jste posílali dopisy, než jste začali využívat Zelenou poštu?
Když posíláte velké objemy dopisů, dříve či později, začnete hledat řešení. My ho částečně nalezli v obálkovacím přístroji, který jsme si pořídili. Ten nám v počátcích pomohl, ale problém řešil pouze částečně – pořád jsme museli tisknout, hlídat dostatek obálek, dělat přípravu pro obálkování a starat se o podání na poště. Proto jsme začali přemýšlet o řešení, které by bylo více komplexní a samozřejmě s minimálním nákladem na vstupu.
Jak posíláte poštu teď?
Dopisy posíláme pomocí aplikace Zelená tiskárna, přes kterou je elektronicky dodáme Zelené poště, a ta dělá veškerou fyzickou práci za nás, a to včetně podání dopisu na poštu. Jediná naše práce spočívá v přetáhnutí „pdfka“ s dopisem do aplikace, kde zvolíme typ poštovného, druh obálky a klikneme na odeslat.
Jaké má pro Vás Zelená pošta hlavní přínosy?
Když přehlédneme funkce jako je například přehledný archiv, tak nejdůležitější přínosem je čas. Ten nám šetří tak, že se nemusíme se starat o tisk, obálkování nebo běhání na poštu. A to se ve výsledku promítá zásadním způsobem do snížení našich nákladů.
Martin Hegedüs, Pohotovosť s.r.o.